بهترین عطر های مردانه ارزان امسال

20 دقیقه برای مطالعه
0 دیدگاه
برترین عطر های مردانه جهان چیه؟
5/5 - (3 امتیاز)
بهترین عطر های مردانه ارزان امسال از فروشگاه عطر آسمان

عطرها از زمان‌های گذشته تا به امروز مورد توجه انسان‌ ها به ویژه مردان بوده و هستند و کمک شایانی برای جذاب تر نشان دادن آنها و جذب جنس مخالف داشته است

شاید شما هم بخواهید با برسی آنها در این مقاله سعی بر خرید برترین عطر های جذاب مردانه با ویژگی های شاخص داشته باشید ، عطری که بتواند شخصیت و جذابیت شما را چندین برابر کند

در این مقاله از عطر آسمان به برسی 14 عطر برتر مردانه میپردازیم.

1- عطر مردانه کرید اونتوس مدل Aventus

رایحه به کار رفته در این عطر از میوه و گیاهان معطر است که در نت ابتدایی آن نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز به مشام می‌رسد و در نت میانی آن هم می‌توانید بوی گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین را احساس کنید.

اگر به دنبال یک عطر مناسب مردانه برای روز هستید میتوانید این عطر را انتخاب کنید.

همچنین نت پایانی با داشتن رایحه مشک، عنبر، اوک‌ موس و وانیل یک تجربه بی‌نظیر را در اختیار مصرف کننده می‌گذارد

عطر مردانه اونتوس کرید دارای رایحه متعادل، تلخ و شیرین است که از آن میتوانید در تمام فصول سال استفاده کنید. عطر معروف مردانه کرید، آنقدر دوست داشتنی است که بسیاری از شرکت‌ های میان رده تولید عطر و ادکلن هرساله تلاش می‍کنند تا رایحه‌ هایی شبیه به این عطر تولید و به بازار ارائه کنند.

عطر مردانه کرید اونتوس مدل Aventus عطر آسمان


2- عطر مردانه لجند مون بلان

اگر دارای شخصیت آرامی هستید و دوست دارید این موضوع را در عطر خود هم نشان دهید، میتوانید از این عطر استفاده کنید. ادوتویلت مردانه لجند مون بلان دارای ساختاری طبیعی و رایحه‌ ای ملایم است که به همین دلیل، باعث شده تا طرفداران این عطر روز به روز در سراسر دنیا افزایش یابد.

نوع رایحه به کار رفته در ادکلن مردانه معروف مردانه لجند مون بلان خنک، ترش و تلخ است که برای فصل‌ بهار و تابستان بسیار مناسب است. از ویژگی‌ های جالب این عطر پخش شدن بو است که توانسته نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

عطر مردانه لجند مون بلان عطر آسمان


3- عطر مردانه سووژ دیور

اگر به دنبال یک عطر محبوب هستید که بتوان آن را در همه روزهای سال استفاده کرد این عطر یک گزینه بسیار مناسب است.

 یکی از دلایلی که خرید عطر نام برده شده را به شما توصیه میکنیم رایحه جذاب آن است که خنک، ترش و تلخ است و به همین دلیل می‌تواند طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ ها را پوشش دهد. سووژ به نظر عده‌ای حتی لقب بهترین ادکلن مردانه را دارد.

ادوتویلت مردانه سووژ دیور دارای ترکیباتی طبیعی است که یک رایحه با اصالت را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد و میتوانید از آن هم در محیط‌ های کاری و هم مجالس رسمی استفاده کنید.

ماندگاری بالای بوی ادوتویلت مردانه سووژ دیور موجب شده تا نظر خیلی‌ ها به آن جلب شود و در بین آقایان به یکی از عطرهای محبوب بدل شود.

عطر مردانه سووژ دیور


4- عطر دیور هوم اینتنس

یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش دیگر که در گروه ادکلن‌ های مردانه پرطرفدار قرار دارد، دیور هوم اینتنس، محصول سال 2007 فرانسه است.

این عطر مردانه گرم جزو پرفروش ترین عطر مردانه در ایران نیز هست که در طول سال‌های اخیر بسیار مورد توجه آقایان جوان و لاکچری‌ پسند برای مناسبت‌ های رسمی قرار گرفته است.

پخش بو و ماندگاری مناسب این عطر باعث شده است که بسیاری از افراد، آن را برای مهمانی‌ های شبانه در ماه‌ های سرد سال انتخاب کنند. رایحه خاص و مرموز دیور اینتنس بدلیل ترکیب روایح شگفت‌ انگیزی همچون کهربا، وانیل، خس‌ خس، سدر و زنبق شکل میگیرد.

عطر دیور هوم اینتنس عطر آسمان


5- عطر تام فورد توسکان لدر

اگر میخواهید پرطرفدارترین ادکلن مردانه دنیا را در اختیار داشته باشید، بهتر است بدانید که عطر توسکان لدر نه تنها یک عطر پرطرفدار بلکه پرفروش ترین ادکلن مردانه هم هست.

این عطر جادویی با طبع گرمش در سال 2007 توسط کمپانی آمریکایی تام فورد به بازار عطرهای مردانه معرفی شد و سریعا مورد استقبال آقایان جوان، شیک‌ پوش، خاص‌ پسند و اهل استایل‌ های کلاسیک قرار گرفت.

از زمان ارائه توسکان لدر تاکنون، این ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش به عطر امضای بسیاری از آقایان جوان که شخصیت پیچیده و مرموزی دارند، تبدیل شده است.

تنوع روایح موجود در این عطر به افزایش ماندگاری و پخش بوی آن کمک کرده و باعث شده است که تقریبا این عطر برای هیچ‌‌ کس با حس آزار یا سردرد همراه نباشد.

روایح بسیار لوکس و خاصی همچون آویشن، تمشک و زعفران در نت آغازین توسکان لدر خودنمایی میکنند، درحالی که رایحه یاس همراه با صمغ کندر در نت میانی آن جای گرفته است و روایحی جادویی همچون کهربا، چرم و جیر در کنار روایح چوبی توانسته‌اند نت‌ های پایه خاصی را خلق کنند.

عطر تام فورد توسکان لدر عطر اسمان


6- عطر معروف شنل بلو

شاید زمانی که ژاک پولژ، عطرساز معروف فرانسوی درحال خلق یک عطر خنک، چوبی و معطر بود، هیچگاه فکرش را نمیکرد که عطر شنل بلو به پرفروش ترین عطر مردانه جهان در طی سال‌ های مختلف تبدیل شود.

شنل بلو به عنوان یک ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش در سال 2010 توسط کمپانی فرانسوی‌ اش به بازار عرضه شد و توجه تمامی آقایان لوکس‌ پسند در تمامی گروه‌ های سنی را به‌ سوی خود جلب کرد.

سادگی، شادابی، دلفریبی و سرزندگی این عطر باعث شده‌ است که تقریبا تمامی آقایان شیک‌ پوش دوست داشته باشند که در روزهای گرم سال یا در قرار های خاص عاشقانه شان این عطر رویایی را استفاده کنند.

قرار گرفتن رایحه لیمو ترش در کنار نعناع، خس‌ خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ‌ فروت، لابدانیوم، جوز، زنجبیل، فلفل صورتی و روایح دودی باعث شده است که بسیاری از افراد این عطر را با عنوان پادشاه عطر تابستانی معرفی کنند و در انتخاب آن به‌ عنوان عطر امضای تابستانی هیچ شکی نداشته باشند.

عطر معروف شنل بلو عطر آسمان


7- عطر ورساچه اروس مردانه

عطر مردانه ورساچه اروس حدود 10 سال بعد از معرفی‌ اش به بازار در گروه پرفروش ترین عطر مردانه 2020 قرار گرفت. این عطر معطر و معتدل که توسط کمپانی ایتالیایی‌ اش به بازار عرضه شد، توجه بسیاری از آقایان جوان یا حتی نوجوان را به خود جلب کرد.

در طول دهه اخیر، بسیاری از آقایان جوان، سرزنده و بانشاط که روحیه شاد و پرهیاهویی دارند، این عطر را به عطر امضای خود برای استفاده روزانه در بهار و پاییز تبدیل کردند.

ظرافت رایحه سیب، لیموترش و نعناع در نت آغازین، لطافت رایحه دانه تونکا، شمعدانی و آمبروکسان در نت میانی و جلوه‌ های شیک رایحه وانیل، خزه درخت بلوط، خس‌ خس و سدر در نت پایانی این ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش باعث شده‌ اند.

همه اینها باعث این شده که شما بعد از استفاده از ورساچه اروس مردانه، بازخورد های اجتماعی بسیار خوب و شگفت‌ انگیزی از اطرافیان خود بگیرید.

عطر ورساچه اروس مردانه عطر آسمان


8- عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم

ادوتویلت مردانه بولگاری یکی از بهترین عطر مردانه 2022 با رایحه شیرین و خنک برای روزهای تابستانی و بهاری میباشد، این عطر از زمان معرفی شدن تا کنون جزو پرفروش ترین عطرهای دنیا بوده است.

با اسپری کردن بولگاری روی پوستتان متوجه بوی برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال خواهید شد.

پس از مدتی طولانی نت های میانی با وجود جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه جای نت های اولی را میگیرد و مدتی بعد این نت ها جای خود را به نت های پایانی میدهد که نت های پایانی از عنبر گیاه پانچولی،چوب درخت سرو و نت های چوبی تشکیل شده است.

خرید عطر بولگاری Aqva Pour Homme با درنظر داشتن حجم ۱۰۰میلی‌ لیتری، پخش بوی استثنایی، ماندگاری قابل‌ قبول، برند شناخته‌ شده و قیمت مناسب برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه میگیرد، کاملا رضایت‌ بخش خواهد بود.


9- عطر مردانه سیلور سنت

عطر سیلور سنت (Silver Scent) از برند «ژاک بوگارت» Jacques Bogart عطری از گروه بویایی شرقی و چوبی است که در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد.

این عطری با کنتراست های بسیاری است، هم خنک و هم گرم است، هم به رایحه های مدرن نزدیک است و هم به رایحه های کلاسیک. نت های آغازین آن با طراوت رایحه های مرکبات و تازگی شکوفه های پرتقال شروع می‌شود. نت لیمویی این عطر بیشتر شبیه به بوی آب لیموی تازه است تا اینکه رایحه ای که از پوست لیموی تازه بلند میشود اما با این وجود رایحه شیرینی دارد.

وقتی چهره ی مرکباتی این عطر به پایان میرسد، عطری آروماتیک و تند و عطر تلخ مردانه شروع به پخش شدن می شود. گل شمعدانی سبز وحشی و اسطوخودوس با رایحه هل، نت میانی این عطر را تعریف میکند. این ترکیب فوق العاده بینی شما را پر می‌کند و به مغز شما میرسد و کاملا روح شما را تسکین میدهد. این عطری تاریک، عمیق و راز آمیز است.

به عنوان نت پایانی پس از ساعت ها، آکورد جذابی از علف وتیویر به مشام می رسد که به وسیله چوب درخت ساج رایحه اش تقویت می شود. این گام از عطر رایحه های شیرین و مُشکی به همراه دارد که کاملا خاصیتی مردانه دارد. این عطر با پخش بو و ماندگاری بالای خود ، برای استفاده در فصول سرد سال پیشنهاد می شود.


10- عطر مردانه دانهیل فرش

دانهیل فرش (Dunhill Fresh) از برند نام آشنای آلفرد دانهیل ، عطری است خنک بر پایه رایحه های چوبی که در سال ۲۰۰۵ توسط موریس راسل طراحی و به بازار عرضه شد .

این عطر که محصولی از شرکت دانهیل میباشد ، در رنگ سبز و با رایحه‌ ای خنک برای روزهای گرم ارائه شده است و مناسب برای حضور در هر زمان و مکانی میباشد.

دانهیل فرش رایحه ای ملایم شبیه به بوی خیار این عطر ، همراه با خنکی بسیار جذاب و ماندگاری طولانی به انضمام  بوی جذاب ، در نهایت سادگی از ویژگی های این عطر محسوب میگردد . در این رایحه ترکیبات گیاهی ، چوبی و گلی به وفور دیده می‌شود .

رایحه های اسطوخودوس، نوعی گل پیاز دار ، ریحان ، نعناع ، مریم گلی نت های ابتدایی آن و و در میانه درخت گل ابریشم ، عنبیه ، زنبق بنفش و نوعی گیاه پیاز دار و سر آخر در نت پاپانی و اصلی اش از کومارین ، کهربا ، نعناع هندی ، گلسنگ ، خس خس و سدر تشکیل شده است.

سبز ، تازه و نجیبانه که در روزهای تابستانی نوعی از ظرافت عطر و بوی کلاسیک را فریاد میزند . ترکیبی فوق عالی برای تابستان با ماندگاری بالا و کیفیتی خوب و قیمتی مناسب ، که مسلما از داشتن این عطر لذت خواهید برد .

عطر مردانه دانهیل فرش عطر آسمان


11- عطر مردانه بلک افغان

عطر مردانه بلک افغان را برند خوش نام و پرآوازه ناسوماتو (Nasomatto) از کشور هلند ساخته است. این ادکلن جذاب مردانه را الساندرو گوالتیری (Alessandro Gualtieri) با ترکیبات عجیبی مانند شاهدانه، عود و بخور خوشبو به دست آورد.

از سال ۲۰۰۹ که ادکلن مردانه بلک افغان ، به بازار عرضه شد، افراد بسیاری آن را به انتخاب اول خود میدانند. حرف‌ها و شایعات زیادی پیرامون این عطر به وجود آمد که مهم‌ ترین آنها استفاده از حشیش برای ایجاد حس سرخوشی و مسحور کنندگی آن بود.

این شایعات گرچه به منظور تأثیر منفی به وجود آمده بود اما عکس آن عمل کرد. مهم‌ترین آیتم موجود در نت‌های بویایی این عطر شاهدانه است که خود برای ایجاد حس جادو و سرخوشی کافی است.


12- عطر مردانه سلین مدل Black Tie

سلین از عطرهای معروف فرانسوی است که طرفداران خاص خود را دارد. در صورتی که به ادکلن مردانه با بوی تلخ و شیرین برای مهمانی‌ های شبانه علاقه دارید، خرید ادکلن مردانه سلین مدل Black Tie را توصیه میکنیم. این ادکلن ترکیبی از بوی گل زنبق سفید، سرو و وانیل است که هرگز تکراری نمیشود.

عطر مردانه سلین مدل Black Tie عطر آسمان


13- عطر مردانه ژیوانشی مدل Givenchy Xeryus Rouge

ژیوانشی یکی از برند های لاکچری در دنیا است و اگر تصمیم به خرید عطر فرانسوی مردانه دارید، عطر ژیوانشی مدل Xeryus Rouge انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود، چرا که این عطر رایحه چوب صندل، سدر، مشک و شدر را دربر دارد. در صورتی که میخواهید عطر گرم مردانه تهیه کنید، عطر ژیوانشی مردانه انتخاب مناسبی خواهد بود.
عطر مردانه ژیوانشی مدل Givenchy Xeryus Rouge عطر اسمان

14- عطر مردانه پاکو رابان 1 میلیون Paco Rabanne 1 Million

از عطرهای پرطرفدار فرانسوی در ایران، میتوان به ادکلن مردانه ۱ میلیون پاکو رابان اشاره کرده. این عطر با رایحه تلخ و گرم طرفداران خود را دارد و ترکیبات عطر که شامل دارچین، چرم و چوب است آن را خاص‌ تر و ماندگارتر کرده است.
عطر مردانه پاکو رابان 1 میلیون Paco Rabanne 1 Million عطر آسمان

سخن پایانی:

انتخاب خوشبو ترین و برترین و عطر مردانه به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که یکی از آنها سلیقه‌ شخصی شماست. ما در این مطلب از وبلاگ عطر آسمان سعی کردیم تا شما را با ۱۴ مورد از برترین عطر های مردانه امسال آشنا کنیم تا انتخاب راحت‌ تری داشته باشید.
 
معمولا عطر ها بسته به نوع پوست و بدن هر شخص، عملکرد متفاوتی دارند.
اگر شما هم در مورد این موضوع تجربه‌ ای دارید و یا عطر دیگری میشناسید که توانایی قرارگیری در این لیست را دارد آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید
 
کدام یک از عطرها پرفروش ترین هستند؟
برای پاسخ این سوال می‌توان به عطرهای تام فورد توسکان لدر، عطر دیور هوم اینتنس و عطر معروف شنل بلو اشاره کرد
 
خوشبوترین عطر مردانه با رایحه تلخ و خنک کدامند؟
عطر مردانه سووژ دیور و دانهیل فرش جز خوشبوترین ادکلن‌ های تلخ و خنک مردانه هستند.
 
خوشبوترین عطر های مردانه با رایحه گرم کدامند؟
عطر دیور هوم اینتنس ، عطر سیلور سنت ، پاکو رابان ۱ میلیون و عطر ژیوانشی

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مدیر سایت
10 مرداد 1402
preloader